سرلشکر سلیمانی: کاش به جای پرچم مرا 10 بار آتش می‌زدند/ برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای 10 شهید

سرلشکر سلیمانی: کاش به جای پرچم مرا 10 بار آتش می‌زدند/ برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای 10 شهید

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هم درخششی مشابه پایه‌گذاری انقلاب اسلامی توسط امام راحل را دارد، گفت: در جریان عملیات کربلای 5 من با لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) در غرب کانال ماهیگیری بودم و برادر مرتضی قربانی هم با لشکر 25 کربلا حضور داشتند؛ صحنه‌های عجیبی بود؛ در این عملیات در هر متری برای دفاع از کشور شهید دادیم.

سردار سلیمانی افزود: من وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش‌زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت؛ گفتم‌ ای کاش به‌جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می‌زدند؛ چرا که ما برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای ده شهید داده‌ایم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع مقدس مکمل انقلاب بود، تصریح کرد: کاربرد کلمه «مقدس» در مورد جنگ 8 ساله به دلیل شکل‌گیری و وقوع اتفاقات آن است که منشأ آن‌ها اخلاص بود و موجب شد تحول عظیمی در صحنه مقاومت ایجاد شود که نمونه آن همین جنگ متحیرکننده‌ای است که شکست در آن می‌توانست تاریخ منطقه و مسیر دنیا را عوض کند و در زمره خطرناک‌ترین حوادث بود.

وی افزود: در این حادثه گروه‌های تکفیری چه با نام داعش و چه بانام‌های دیگر، ترسناک‌تر از هر گروه دیگری ظاهر شدند؛ آن‌ها نزدیک به 7 هزار انتحاری در درون خود داشتند؛ آن‌ها انتحاری اعتقادی بودند؛ بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها را شست‌و شوی مغزی داده بودند و یا دارویی به آن‌ها خورانده بودند؛ نه، اینگونه نیست؛ در تاریخ هم مواردی مشابه وجود دارد؛ وقتی جنگ‌های «جمل» و «نهروان» را مطالعه می‌کنیم می‌بینیم که چه لجاجت‌هایی دربرابر قرآن ناطق علی(ع) وجود داشت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تمام دنیا مدیون پیروزی فرزندان این ملت و پیروزی تشیع بر جریان تکفیری‌هاست، اظهار کرد: منشأ این پیروزی‌ها و این تحولات، انسان بود؛ بصیرت فقط بُعد سیاسی ندارد اگر فردی دارای پایه اعتقادی ضعیف باشد هر حرکت سیاسی او را زمین‌گیر می‌کند. اما آن‌هایی که پایه‌های اعتقادی قوی دارند، نمی‌لرزند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه فتنه‌ها گاهی آنقدر نامشخص هستند که انسان به سادگی تشخیص نمی‌دهد و ناخودآگاه در دام فتنه می‌افتد، گفت: منشأ همه این پیروزی‌ها و غلبه بر توطئه‌ها، بصیرت انسان‌هایی مانند شهید نوروزی بود که امروز شما در سالگرد شهادت این بزرگوار جلسه خود را با نام او برگزار کرده‌اید.




:: برچسب‌ها: هدایت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سید
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: